BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

ﻫﯿﭻ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺨﻮﺭﻩ
ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭﺭ، ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻪ،
ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﮕﻪ !
*****
میخواستم جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم بگوشم!
ام پی ۳ مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن
بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم دیدم اینجوری:|
نگام میکنه
هدفونو در آوردم گفتم ، جانم مامان !
گفت جارو خاموشه
*****
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه . . .
یارو میپرسه : ضربه فیزیکی ؟!!
گفتم نه، بی محلی کردم یکم . . . ضربه روحی خورده !
****
دو سه روز پیش یه شلوار لی خریدم از این زخمیا،امروز پوشیدم نشستم کنار بابام با یه حالت دلسوزانه ای برگشته بم میگه بابا بیا پول بت بدم برو یه شلوار نو بخر زشته این کهنه است پاره شده:|
****
یه بار دو سرِ ورقه رو با احتیاط گرفتم و دادم به مراقب، گفتم: ” مراقب باش نریزه!! ”
اونم با احتیاط گرفت و پرسید: مگه توش چیه؟؟؟
گفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گلاب به روتون خراب کاری کردم…!!
*****
اینایی که مثلا بهشون قهوه تعارف می کنی بعد می پرسی: شیر؟ شکر؟
بعد می گن : تلخ
خب مثلا که چی؟ متفاوتی؟ خیلی خرابی؟ داغونی؟ با کلاسی؟ مقرون به صرفه ای؟ یا چی؟
اونایی که میگن : شیر
خب مثلا که چی؟ نرمی استخون داری؟ وزیر بهداشتی؟ گاو دوست داری؟ با دقت انتخاب کنی؟ یا چی؟
… اونایی که میگن: شکر
خب که چی مثلا؟ دیابت نداری؟ تلخی روزگار تاثیری روت نداره؟ درگیر رژیم غذایی و اینا نیستی؟ یا چی؟
اونایی که میگن: شیر و شکر
خب که چی مثلا؟ از قحطی اومدی؟ مفت باشد کوفت باشد؟ یا مثلا خیلی ریلکسی؟ من و تو نداره؟ یا چی؟
اونایی که میگن: هرچی شد
خب که چی مثلا؟ از دنیا بریدی؟ هر چی من بخوام می خوری؟ بی اهمیته برات این چیزا؟ یا چی؟
اونایی که میگن: میل ندارم
خب که چی مثلا؟ خودتو با قهوه می شوری تو حموم؟ خیلی با کلاسی؟ قهوه جواب نمیده برات؟ یا چی؟
روانی هم خودتی:)))
*****
عاقد: عروس خانوم وکیلم ؟
.
.
.
.
.
.
<
.
.
<
.
.
عروس : پَـ نـه پَـ تو این بی شوهری برم گل بچینم؟!
*****
حساب کردم عید ۱۳ روز برم آنتالیا کمتر خرجم میشه تا آجیل بخرم بذارم جلو مهمونا

****
ﭘﺴﺮ ﺩﺍﯾﯿﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ۱۰ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ
ﺣﺮﻑ ﺷﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻻﺭ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺩﻻﺭ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﭼﻨﺪﻩ؟؟؟
ﻣﻦ:|
ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﻢ :|
ﺭﯾﯿﺲ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ:|
ﺩﻻﺭ :)))
*****
ما تو خونمون سینه خیز میریم تا سماور که کسی نفهمه
اگه یکی بفهمه ، یه سینی چای رفته تو پاچمون !
*****
یکی از سرگرمی های مورد علاقم اینه که یه پچه ی ۳ تا ۶ ساله رو بغلش میکنم و دور خودم میچرخم تا سرش گیج بره ، بعد میذارمش رو زمین تا راه بره ، بعد میشینم نگاه میکنم که چطور هی میخوره به در و دیوار :))))
******
امــروز تــو متــرو نشستــه بــودم خــواستــم بــه دوستــم اس بــدم دیــدم ملــت تا حــلق ســرشــونــو کــردن تــو گوشیــه منــه مفلــوک
هیچــی دیگه حــس کــرم ریــزیــم گل کرد
تو اس نوشتــم هه طرف کفشش پارہ س
همــه یهــو برکشتــن ابعاد مختلــف کفششــونو بررســی میکــردن
اینجــانب فرصــت را غنیمت شمــرده و به اس دادن پــرداختم
******
یه دوست دختر هم ندارم که وقتی‌ از زندگی‌ زده میشم بخوام برم لبه پرتگاه از اون بالا خودمو پرت کنم پایین

فریاد بزنه بگه = نــــــــــه این کارو نکن ، منو بنداز پایین اما خودت نـــــه ، من بی‌ تو مــــی‌میرم

بعد منم بگیرم بندازمش پایین زندگیم رو راست شه ، از دوباره برگردم به دوران خوشی‌
:))
******
ﯾﻌﻨﯽ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻧﻤﯿﻨﻮﺷﺘﻦ ” ﺧﻨﮏ ﺑﻨﻮﺷﯿﺪ”.
.
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻣﯽ ﺟﻮﺷﻮﻧﺪﻢ ﺑﻌﺪ
ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻢ?!?
*****
یه دوست دختر هم نداریم عاشقش بشیم قصد ازدواج پیدا کنیم !
بعد باباش دسته چکشو رو در بیاره به من بگه : چه قدر برات بنویسم دست از سر دخترم برداری ؟
بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید . من به خاطر پول عاشق نشدم !
بعد پدرِ دختره بگه ۱۰ میلیون می‌دم بهت ، منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان ، من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمی‌زنم ، فقط حامل باشه چکتون !
******
بابام میگه پسرم میوه می‌خوری ؟
منم خوشحـــال بله بابا
میگه پس برو بشور بیار ما هم بخوریم ! :دی
******
تا حالا دقت کردین با این همه پیشرفت علم، هنوزم هیشکی نمیدونه که از تو یخچال دقیقا چی میخواد !!!
******
زنه با چادرش تابوت شوهرشو باد میزد

گفتن :خانوم شوهرت مرده احساس گرما نمی کنه!
گفت:میدونم ولی آخه وصیت کرده تا کفنم خشک نشده،شوهر نکن!!
*****
ازغضنفر پرسیدن بابات چه جوری مرد؟ میگه ازپشت بوم افتاد رو کولر.کولر شکست افتاد رو ایوون.ایوون خراب شد افتاد رو گلخونه.گلخونه خراب شد.دیدیم اینجوری پیش بره خونه خراب میشه.رو هوا با تفنگ زدیمش
*****
زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
.
.
.
.
.
.
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !
*****
پشت چراغ قرمز یه گدایی اومده کنار ماشین …
میگم برو اونور پول ندارم! میگه ….. نمیگفتی هم از قیافت معلوم بود!
:|
*****
ارو بانیسان میره تو مغازه افسر میاد کروکی بکشه درگوشه افسره میگه ۵۰هزارتمن ایدمت بگو دکوندار مقصره.
*****
یکی نشسته بوده لب دریا هی میگفته ماشاءاله ماشاءاله

بهش میگن چرا هی میگی ماشاءاله

میگه آخه بچم نیم ساعته رفته زیر آب هنوز بالا نیومده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: